Unsolved Riddles
Nu kan du endnu engang vise dit værd som detektiv: Løs tre forskellige sager, red dine venner – og dig selv! - 9 Clues: The Secret of Serpent Creek - Red din ven fra ondskab og galskab! - Ghost FIles 2: Memory of a Crime - Nu kan du endnu engang vise dit værd som detektiv: Løs tre forskellige sager, red dine venner – og dig selv! - Noir Chronicles: City of Crime - Følg kærlighedsaffæren, og bevidn dens dødbringende konsekvenser!