Underworld Ascendant
Du er blevet hidkaldt af en mystisk figur til Stygian Abyss. En farlig verden styret af bæstet Typhon. For at frelse denne verden, og din egen, må du finde gennem Abyss, afdække hemmeligheder og overvinde udfordringer. NØGLEFUNKTIONER EKSTREMT DRAGENDE VERDEN Udforsk en komplet huleverden – fra forposterne ved Marcaul til dyberne i Vault of Nyx. Interagér med planter og fantastiske skabninger, mens du overvinder dynamiske fjender og en verden i forfald. DIN HELT EGEN HELT Sammensæt dit eget udvalg af evner ud fra over 75 forskellige færdigheder indenfor kamp, evnen til at snige dig og magi. Skab over 100 magiske formularer med det runebaserede magisystem. LURENDE TRUSSEL Begiv dig ud på over 70 missioner og talrige sideopgaver, hvor du belønnes for at undgå at blive opdaget, være ubevæbnet og meget mere. UNIKT PRÆMIESYSTEM Optjen præmier, og lås op for færdigheder med åbent gameplay og din egen opfindsomhed. Løs udfordringer på unikke måder, og pres dig til at eksperimentere.