ULTIMATE MARVEL VS. CAPCOM 3
I Ultimate Marvel vs. Capcom 3 samarbejder Marvel og Capcom om at levere de vildeste 3 mod 3-kampe med udskiftninger nogensinde. Denne udgivelse indeholder alt tidligere DLC, Marvel vs. Capcom: Official Complete Works, har fuld HD-grafik med 1080p-opløsning og 60 billeder per sekund. Vælg mellem utallige velkendte figurer fra Marvel og Capcom, og tilpas dit hold i spiltypen "Heroes and Heralds". Når du har øvet dig, kan du gå online og spille mod andre spillere fra hele verden for endelig at få svaret på, hvem der er den bedste i universet.