Uboat Attack
Stig i graderne og bliv en legendarisk kommandør. Tag kontrollen over et ubåds kanoner og led den i spændende kampe mod frygtindgydende fjendtlige konvojer! Brug dine torpedoer til at sænke fjendtlige armadaer og avancer til admiral for ubådsflåden. Dyk ned i taktisk søkrigsførelse mod fjendtlige flåder! Udforsk undersøiske områder i arktiske ødemarker, kløfter, afgrunde og sunkne templer for at opnå taktiske fordele og forberede baghold. Deltag i maritime begivenheder, taktiske missioner og søudfordringer for at samle værdifulde ressourcer. Dominer havene og vis din maritime dygtighed. Funktioner: - Variation af autentiske skibe: Spor og ødelæg ægte krigsskibe med præcision. - Realistiske skadeeffekter: Oplev intense kampscenarier med forskellige skadestyper. - Tre spiltilstande: Deltag i søslag, befri territorier eller fuldfør så mange missioner som muligt. - Opgraderinger og ammunition: Forbedr din ubåds statistik og udstyr den med forskellige missiltyper. - Boostere: Få en fordel med boostere som panser, luftstøtte, øjeblikkelig genopladning, termisk syn og meget -mere. - Bonusmissioner: Find og ødelæg alle fjendtlige fly. - Fantastisk grafik og lokationer: Fordyb dig i spillet med realistiske visuelle effekter. Er du klar til den ultimative søkrigssimulator?