Uboat Attack: Vortice DLC
Et nyt frygtindgydende skib har sluttet sig til kampen! Med denne DLC låser du op for: - En ny charmeevne til at forvirre fjendens styrker - 15.000 medaljer til at opgradere dine skibe - Ekstra tredobbelte torpedoer til svære tider Du kan ikke blive en stor kaptajn uden et godt skib.