Uboat Attack: Cloverfield DLC
Et nyt frygtindgydende skib har sluttet sig til kampen! Med denne DLC låser du op for: - En ny raketfærdighed til at bryde fjendens styrker - 10.000 hammere til at styrke din base - Ekstra homing torpedoer til svære tider Du kan ikke blive en stor kaptajn uden et godt skib.