Two Point Bonus Pack
Hvis du køber Two Point Campus tidligt, så kan få fingrene i disse smarte bonusgenstande, som du kan udsmykke dit fantastiske universitets områder med. Sæt skik på haven med en planteskulptur, der passende er formet som et "U", sluk tørsten efter lærdom med Fountain of Knowledge (men lad være med at drikke vandet), og stå i den varme, akademiske glød fra din helt egen Pearl of Wisdom! Men vent, det er ikke alt! Hvis du også ejer Two Point Hospital, så får du, som en lille ekstrabelønning, også genstande i Campus-tema, som giver dit hospital et pift! Få skik på stedet med den udsmykkede Knight's Armour, bobl over med spas med Wizardry Cauldron, sæt gang i gryderne med et kokkekostume ... og hvem ville ikke gerne have fingrene i den flotte Campus Jacket?! Det er godt for helbredet, ikke sandt? (Det behøver du ikke at svare på).