Tropico 5 - Complete Collection
Med tre omfattende kampagner, 40 øer, over 125 bygninger og 10 scenarier får du et godt stykke over 100 timers underholdning med denne samling. Æraer – start dit styre i kolonitiden, overlev verdenskrigene og de økonomiske kriser, stå fast i den kolde krig, og før dit land mod en lys og lovende fremtid. Hver æra fra det 19. til det 21. århundrede gemmer på overaskelser til dig. Dynasti – medlemmerne af din omfattende familie bor på øen og kan ansættes som herskere, managere, diplomater eller generaler. Brug din familie som en værdifuld ressource. Research og renovering – modernisér din nation med nye bygninger, teknologier og ressourcer. Renovér ældre bygninger, så alt er i tiptop-stand, når du kæmper dig gennem historien. Samarbejde og konkurrence i multiplayerspil – op til 4 spillere kan bygge deres egne nationer på et delt kort og vælge at dele ressourcer, varer og befolkninger eller erklære krig mod hinanden.