Forvent det uventede i Train Sim World 6! Vær klar på alt, mens du kører langs den ikoniske Dawlish havmur og tackler Devon stejle stigninger med RIVIERA LINE, med GWR Class 802, Class 150/2 & CrossCountry Voyager. I Train Sim World 6 kan du blive lokofører eller konduktør ombord på inter-city- og lokaltog, køre om kap mellem Exeter og Plymouth i GWR Class 802 & XC Class 220, eller tage en tur til Paignton fra førerhuset i GWR Class 150/2. Besøg den nybyggede Marsh Barton station, nyd udsigten over havet og sno dig gennem det bakkede landskab. Den næste station er ... MEDDELELSER! Lyt både på perroner og i tog for at høre detaljer om hver eneste rejse. Håndter det uventede med TILFÆLDIGE HÆNDELSER, signaler kan tage længere tid at afvikle, eller der kan være hastighedsbegrænsninger. Med CONDUCTOR MODE (KONDUKTØRTILSTAND), FREE ROAM (Fri bevægelse), CREATORS CLUB, PHOTO MODE (Fototilstand) med mere, begynd på din egen rejse på din egen måde. Der er muligvis ikke adgang til visse funktioner i spillet, bl.a. onlinekommunikation og andre onlinefunktioner, via børnekonti på Xbox. På Xbox betyder "barn" en spiller, som er under 13 år, medmindre lokal lovgivning specificerer anderledes. Bemærk: På grund af mulighederne i Xbox One-serien af konsoller (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) og Xbox Series S-konsoller, kan spillere på disse platforme regne med en anden tidsplan og lagoplevelse, der passer til platformens ydeevne. For at finde ud af mere, besøg Dovetail Games Supportcenteret og søg efter "Train Sim World 6 FAQ".