Denne tilføjelse er kun tilgængelig for spillere på Xbox Series X/S og PC. Bemærk: For den fulde oplevelse anbefaler vi, at du ejer Cajon Pass og San Bernardino Line, som er tilgængelige separat. GP60M blev oprindeligt bygget til at fremføre Santa Fes “Super Fleet” (Superflåde) -intermodal-tog. 63 lokomotiver blev udstyret med “wide-nose”-førerhuse, mens resten blev leveret som førerhusløse B-enheder under betegnelsen GP60B. Da de overgik til BNSF ved fusionen i 1996, blev de malet i flådens karakteristiske orange farver, og mange af dem er stadig i drift den dag i dag. I Train Sim World tager GP60M styringen på Cajon Pass-ruten og genskaber oplevelsen af at køre disse sjældne kraftværker i forskellige typer tjeneste. En ny køreplan for Cajon venter forude, sammen med en kvartet af scenarier til både Cajon og San Bernardino Line. GP60M optræder i BNSF's H2- og H4-design, hvor sidstnævnte har en ombygget kontrolpult, mens GP60B bærer BNSF's H1-maling. Medfølger også nye rygrads-intermodale vogne, cementvogne og BNSF-mærkede biltransportvogne.