Forvent det uventede i Train Sim World 6! Vær klar på hvad som helst, når du overskrider grænserne for Nahverkehr Dresden og sætter farten op hele vejen langs BAHNSTRECKE LEIPZIG - DRESDEN i DB BR 411 ICE-T og more. I Train Sim World 6 kan du blive lokomotivfører eller togfører ombord på DB ICE- og regionaltjenester. Sno dig gennem de mange spor mellem Dresden og Riesa, og fortsæt derefter rejsen med høj hastighed til Leipzig. Kør godstog, betjen industrier og navigér gennem den store Friedrichstadt rangerbanegård. Betjen lokale S-Bahn-tog til Meißen. Den næste station er ... MEDDELELSER! Lyt både på perroner og i tog for at høre detaljer om hver eneste rejse. Håndter det uventede med TILFÆLDIGE HÆNDELSER, signaler kan tage længere tid at afvikle, eller der kan være hastighedsbegrænsninger. Med CONDUCTOR MODE (KONDUKTØRTILSTAND), FREE ROAM (Fri bevægelse), CREATORS CLUB, PHOTO MODE (Fototilstand) med mere, begynd på din egen rejse på din egen måde. Der er muligvis ikke adgang til visse funktioner i spillet, bl.a. onlinekommunikation og andre onlinefunktioner, via børnekonti på Xbox. På Xbox betyder "barn" en spiller, som er under 13 år, medmindre lokal lovgivning specificerer anderledes. Bemærk: På grund af mulighederne i Xbox One-serien af konsoller (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) og Xbox Series S-konsoller, kan spillere på disse platforme regne med en anden tidsplan og lagoplevelse, der passer til platformens ydeevne. For at finde ud af mere, besøg Dovetail Games Supportcenteret og søg efter "Train Sim World 6 FAQ".