Denne tilføjelse er kun tilgængelig for spillere på Xbox Series X/S og PC. For at få den fulde oplevelse kan det være nødvendigt at eje standardruter af Train Sim World 5, som kan købes separat. Få flere udfordringer i byerne Frankfurt, London og Los Angeles med Gameplay Add-On Bundle! Træk ekstra passagerer og gods fra klassisk elektrisk til juleekspres sammen med en trio af pakker til Train Sim World 5. Få julestemning i San Bernardino med et flot Metrolink F125-lokomotiv med juletema, der udfører særlige tjenester og er helt pyntet op. Føj variation til britiske fragtformationer i fri kørsel med HKA Hopper Wagon, og spil flere scenarier langs WCML: London - Milton Keynes. Til Frankfurt tilføjes klassisk passagertog med DB BR 111 og n-Wagen som led i en alternativ køreplan, der afløser mere moderne tjenester, samt ekstra scenarier.