Denne tilføjelse er kun tilgængelig for spillere på Xbox Series X/S og PC. For at få den fulde oplevelse anbefaler vi, at du ejer Train Sim World 5: West Coast Main Line: London Euston - Milton Keynes, der kan købes separat. Forstærk dine fragtformationer på britiske ruter med HKA Bogie Hopper Wagon i Train Sim World 5. Oprindeligt blev de bygget som JMA-vogne i 1995, men klassificeringen blev ændret til HKA i 2009 for på den måde at understrege, at de var gået fra at fungere som kulvogne til at fungere som aggregatvogne. Hele flåden af HKA-vogne opererer på DB Cargo UK's samlede flows, og mange af dem opererer i passende røde DB-farver. Men en tredjedel af vognene har stadig de vejrbidte farver fra National Power, som var deres oprindelige og for længst afdøde ejer. Vognene kan bruges med Class 66 fra WCML eller med en hvilken som helst anden Class 66, du har, ved hjælp af Fri kørsel og Formationsdesigner.