Højtryksspul din vej til succes med det alsidige Rail Head Treatment Train RHTT består af 4 vogn-varianter, der hver er monteret med forskelligt udstyr, sammen med en forvitret Class 66, der er klar til at køre bladspulende toge langs Southeastern Highspeed indimellem de travle passagertjenester. Oplev friheden ved højhastighedstrækkraft med den moderne Dispolok BR 182 Dette mægtige bæst genoplever dets dage i den gule og grå bemaling, og kører eksisterende og nye hurtige godstransporttjenester samt højhastighedslokomotiver uden vogne mellem Kassel og Würzburg. Slip Taurus' kræfter løs, når natten falder på. Modstå udfordrende vejr i den historiske Santa Fe F7 Santa Fe F7'eren fejrer dens historie i Cajon Pass. Ranger togvogne, og bestig høje tinder, transporter letfordærvelige produkter eller levende dyr i Warbonnet-stil, og giv Californiens jernbanefans en smag på ikonisk udstyr fra fordums tid!