Bemærk: For at få den fulde oplevelse anbefaler vi, at du ejer Train Sim World 3: Schnellfahrstrecke Kassel - Würzburg, der kan købes separat. Mange ICE'er har båret specielle farver gennem årene, men måske er ingen så bemærkelsesværdig og skelsættende som Railbow ICE 3. I de senere år har en voksende og fabelagtig tradition spredt sig på tværs af jernbanenet i hele Europa: "Trainbow". Understøtter pride, accept og inklusivitet, bliver LGBTQIA+ jernbanefans repræsenteret af deres foretrukne jernbaneoperatører. I 2021 deltog Deutsche Bahn i fejringen ved at tilføje pride-flaget som en stribe langs hele længden af ICE 3 403 022/504. Tag dette farverige højhastighedstogsæt på en tur med pride og kærlighed mellem Kassel og Würzburg, eller tag på et spektrum af nye rejser på tværs af Tyskland med Scenario Planner. Hold også øje med det miljøvenlige ICE 1!