Bemærk: For at få den fulde oplevelse anbefaler vi, at du ejer Train Sim World 3: Cajon Pass, der kan købes separat. 4300 hestekræfter afventer med BNSF's flåde af EMD SD70ACe-lokomotiver, som arbejder i tandem med GE-effekt, såsom ES44C4, på primære fragtopgaver på tværs af hele deres netværk. BNSF tog ejerskab af alle 640 SD70ACe-lokomotiver, hvilket gør dem til den mest produktive ejer af typen. De ikoniske orange og sorte glimt fra disse hårdtarbejdende hingste giver en fed kontrast til den strålende californiske himmel og forrevne, ørkenbeklædte bjerge. Kør op til bunden af Cajon Pass i Train Sim World 3, og gør dig klar til stigningen i en alternativ form for drivkraft. Administrer din hastighed, og vær skarp på åbenlys fragt nu med Centerbeams på slæb, og flyt containerfragt på hjul, på togets hjul, med de klassiske container-fladvogne.