Oplev Sand Patch Grade i moderne og kraftfuldt udstyr, og tag på nye ture med et klassisk twist i Sand Patch Grade & CSX SD40-pakken! CSX-tonnagetrafik på Sand Patch er tung, hyppig og mangfoldig. Jernbanegiganter som AC4400CW trækker alt fra kul, korn, olie, biler og intermodal trafik. Moderne enheder understøttes af veteranen SD40-2, der tilbyder deres kraft til bjergbestigningsopgaver. I mellemtiden holder den klassiske GP38-2 sig beskæftiget i Cumberland Yard, sorterer biler og klargør tog til videre levering. Potent dieselkraft med et traditionelt twist vækkes til live på Sand Patch Grade med den ærværdige SD40, der står flot og skinnende i dens tidlige blå og grå CSX-farver. CSX Transportation blev stiftet i 1986, og den nye fragtgigant indvarslede snart dette tofarvede logo over hele deres flåde. Tag ansvaret for tungt gods- og rangeringsoperationer med denne amerikanske klassiker.