Trailmakers: Space Upgrade
Få Trailmakers - et åbent verdens sandkassebygningsspil, der leveres med Space Voyager Pack, som indeholder to ekstra funktionelle blokke og en række kosmetiske elementer med et science fiction-look for den ægte følelse af det ydre rum.