SpiderHeck
Edderkopper med lasersværd! SpiderHeck er et tempofyldt samarbejdsspil i Beat 'em up-genren, hvor edderkopper danser til de vinder eller dør i kaotiske kampe, hvor der bruges lasersværd, granater og endda raketvåben til at besejre sine fjender. Udfordr dig selv ved at kæmpe mod bølge efter bølge af ondskabsfulde fjender i uendelig mange timers singleplayer-sjov, eller lad kaosset begynde i en blændende kamp med dine venner for at overvinde computerstyrede fjender; stik, slyng og kryb dig vej frem til sejr i dette fjollede edderkop-opgør.