En digital illustrationsbog på 196 sider, der fordyber sig i verdenen fra Towa and the Guardians of the Sacred Tree, samt et soundtrack på 54 numre, der er komponeret af Hitoshi Sakimoto. Alt dette kan findes i spillet. *Den Digital Artbook & Soundtrack kan tilgås fra Gallery i hovedmenuen.