Totally Reliable Delivery Service
Få selen på og gør varebilen klar, det er tid til at levere! Spil sammen med op til tre af dine venner og få arbejdet gjort færdigt i en stor, interaktiv verden. I Totally Reliable Delivery Service er ""levering mislykkedes"" garanteret! FUNKTIONER: Lokal og online Multiplayer: Spil alene for at sikre dine leveringer, eller sammen med venner og sæt samarbejdet på prøve. Kontrolleret kaos: Uforudsigelig fysik møder hurtigt platformspil. Sprint, hop, dyk og kravl med lethed, men stød ind i noget og bliv slået ud! En verden fyldt med abstraktioner: Tag en pause fra jobbet og leg lidt! Verden er fyldt med legetøj, køretøjer og maskiner, som kan bruges til arbejde og leg. Ragtag-Crew: Tilpas dine medarbejdere og sæt i gang: Det er tid til at levere!