Tools Up!
Renovering af hjemme har aldrig været sjovere! Det er hårdt, beskidt arbejde. Men du behøver ikke gøre det alene! Spil sammen med tre venner, sæt jer og sæt renoveringen i gang! Mød et hold arbejdere, som vil gøre arbejdet færdigt. Men der kan ske uheld: Kan du arbejde effektivt, hvis der er spildt maling på gulvet, og lava rundt om lejligheden? Mal vægge, tag tapeter ned og følg tegninger. Led byggeholdet så alle ved hvad de skal - eller lad være med at samarbejde. Hør dine venner skrige om 3, 2, 1... Kæmp mod uret mens du renoverer lejligheder, jag bude og optjen en stjerne (eller måske stjerner) for hver niveau! Fuldfør opgaver og få flere missioner. Tip: Samarbejde er nøglen. Let Tools Up! viser, at en enkel styring og Party Mode kan sætte gang i den! Grib din controller og husk den første regel i Tools Up! - arbejd hårdere!