Tools Up! - The Renovation Spree Bundle
Tools Up! - Renoveringsrunde-pakken er en samling af verdens vildeste renoveringer! Saml et hold på op til fire spillere, start dit eventyr og kom til toppen af skyskraberen, som kræver lidt renovering. Ejerne af alle lejlighederne har efterladt deres lejligheder i dine hænder. Bagefter rykker du videre til et træhus i Tools Up! Garden Party med helt nye udfordringer, værktøjer og spilmekanik, du kan prøve. Pakken indeholder: Tools Up! Tools Up! er et spændende lokalt co-up-spil som tester dine evner inden for renovering og samarbejde. Mal vægge, tag tapet ned og flyt sofaer i kamp mod uret! Tools Up! Garden Party Season Pass Det er tid til at samle teamet igen og gå i gang med renoveringerne i dette vanvittige co-op-spil! Saml et hold på op til fire spillere og gør dig klar til nye udfordringer i Tools Up! Garden Party. Tools Up! Garden Party indeholder 3 afsnit, hver med 15 unikke baner og en krævende boss, som skal besejres. Hvert DLC-afsnit bliver tilgængeligt som en del af vores Sæsonkort.