Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier
Spil efter behov understøtter engelsk, fransk, spansk.Ghosts er bevæbnet med verdens mest avancerede kampteknologi og er en usynlig gruppe soldater, der opsporer de vigtigste mål i de farligste konfliktzoner over hele verden.I den nære fremtid vil fire af disse elitesoldater agere spydspids i den skjulte krig, der hærger verden. Efterhånden som Ghosts udfører deres mål, opdager de en langt større trussel, der kunne ændre den internationale magtbalance for evigt.Slut dig til de legendariske Ghosts – Du kan styre sergent Kozak og hans enhed igennem 14 missioner i otte spektakulære områder, lige fra Afrika til Polarcirklen.Fuld adgang til futuristisk krigsteknologi: Kæmp med morgendagens teknologi, blandt andet optisk camouflage, augmented reality, droner og meget andet.Du kan bruge over 50 våben og tilpasse dem med Våbensmed-funktionen – Få en hel hærs ildkraft, og optimér hele dit arsenal med Våbensmed-funktionen.Intens multiplayer – fire spiltyper, ti baner og adskillige klasser sammen med GR's klassiske Belejring-spiltype. Online-funktioner er ikke længere tilgængelige til dette produkt.