tinyBuild High-Speed Bundle
Fang mig, hvis du kan. Denne pakke er på farten! Snig dig ind i et vildt skræmmende spøgelseshus i Hello Neighbor, spurt fra verdens undergang i et lokomotiv i høj fart i The Final Station, og overhal dine venner online i SpeedRunners lynhurtige verden fyldt med superkræfter! Alle tre spil samlet ét sted! Hello Neighbor er en længe ventet thriller med et hus, der hele tiden ændrer sig, og en mystisk nabo, der gemmer en dødelig hemmelighed. The Final Station er en køretur i en postapokalyptisk verden, hvor du skal beslutte, hvilke passagerer der skal med dig til næste station - hvis de overlever de monstre, som kommer ud om natten! Og selvfølgelig SpeedRunners, som er et parkour-spil for 4 spillere, hvor man racer gennem byen, og hvor hver løber kan svinge, booste, affyre missiler og placere bomber for at sprænge vennerne af banen! Er dette tinyBuilds hidtil hurtigste pakke? Ja!