Tiny Troopers: Global Ops Digital Deluxe
Tiny Troopers: Global Ops Digital Deluxe-udgaven indeholder: - Tiny Troopers: Global Ops (hele spillet) Stå ret! Tiny Troopers: Global Ops er et tempofyldt twin-stick arkadeskydespil, hvor du styrer en gruppe små elitesoldater på actionfyldte missioner for at overvinde horder af skrupelløse fjender fra alle verdenshjørner. - Tiny Troopers: Joint Ops Tiny Troopers Joint Ops er et storslået arkadeskydespil i ministørrelse, proppet til randen med kaotiske, actionfyldte minibaner. Led dine miniaturesoldater, mens du kæmper mod onde modstandere fra hele verden med utallige våben. Rekruttér særlige lejesoldater såsom feltlæger, maskingeværskytter og Elite Delta-styrker, så du kan nedkæmpe fjendtlige oprørere. Saml medaljer, hundetegn, efterretninger med mere i hver mission for at vinde.