Thymesia
Hermes' engang så strålende kongerige præges nu af en ulykkens tidsalder. Alkymi betragtes som svaret på alle kongerigets dårligdomme og praktiseres vidt og bredt i landet, hvor borgerne byder det velkommen og bruger det til at forbedre og helbrede, som det passer dem. Da prisen for alkymi bliver for høj, bliver der gjort forsøg på at stoppe brugen - gang på gang forgæves og med katastrofale følger i hele riget. På få dage ligger kongeriget i kaos, smitsomme monstre hærger de blodige gader, og alt håb om en kur ebber ud. Corvus er kongerigets sidste håb, og Hermes' skæbne ligger i hans fjerklædte hænder. Sandheden er begravet dybt i de minder, som Corvus efterlod spredt ud over den benhårde verden, og kongeriget kan nu kun reddes ved at indsamle alle disse forsvundne minder. Men hver gang han endnu engang prøver at stykke sandheden sammen, støder han bare på flere hemmeligheder. Vigtige funktioner Tag kontrol over epidemien: Få fat i epidemivåben fra grusomme bosser og imponerende fjender, og anvend dem som dødbringende våben. Den eneste måde at overleve de rædsler, der ligger på lur i det engang så strålende kongerige, er at give fjenderne af deres egen medicin. Bliv til ravnen: Skift til ravneform midt under kampe, kast fjer som dolke for at afværge fjendtlige angreb, og udfør henrettelser med en rovfugls hurtighed. Kæmp dig vej: Opgradér og tilpas Corvus' grundbevægelser og epidemivåben, opbyg din helt egen spillestil, og gør dig klar til de udfordringer, der venter på din unikke vej. Nådesløse fjender: Fjenderne er ødelagt af epidemien og muteret til monstre, og de er både afsporede og utroligt fjendtlige - og udfordrer dine evner konstant. Knuste minder: Sammensæt Corvus’ fortid, imens du dykker tilbage i hans minder for at afdække den skjulte sandhed i fortiden.