Those Who Remain
Når lysene slukker, bliver der tændt op under mørkets gløder i den søvnige by Dormont. Konfrontér ubeskrivelige rædsler, undgå at gå fra forstanden og overlev natten i denne historiedrevne, førstepersons psykologiske thriller.