Få denne tidsbegrænsede Winter Hunting Bundle, der kun er tilgængelig frem til 31. januar 2026, som indeholder det smukke, nye Scotland Hunting Reserve og den seneste Trophy Lodge-tilpasnings-DLC, Premium Trophy Mount Pack. DENNE BUNDLE INDEHOLDER Scotland Hunting Reserve – Gå på jagt efter ikoniske, skotske dyr i et reservat, hvor hver sti tager dig gennem historiens gang. Premium Trophy Mount Pack – Fremvis dine velfortjente præstationer med de nye, udsmykkede trofæopsatser. Fantastiske minder – ja! En flot hytte – absolut!