Fantastisk! Torr nan Sithean - vores skotske jagtreservat - tilbyder legendarisk jagt blandt knejsende højlandsbjerge, grønne dale, glitrende søer og keltiske skove. Dette reservat byder på 17 ikoniske dyr, 8 hovedmissioner og 10 sidemissioner. Her får du en jagtoplevelse fuld af legender! ET FANTASTISK LANDSKAB - HVIS ET BILLEDE SIGER TUSIND ORD, SIGER EN UDSIGT EN MILLION Luk øjnene og forestil dig Skotland. Ser du legendariske vartegn som gamle slotte og ruiner, vidtstrakte landskaber, dybblå søer og maleriske fiskerlandsbyer? Det får du at se fra en af de mange udsigtssteder i vores skotske reservat. Find din kikkert frem, for udover unikke og ikoniske dyr kan du måske også se bautasten, som viser tiden, og - vent - hviskende sten..? MYTEN OM SKOTLAND - DET GAMLE ER ATTER NYT Jag i et unikt reservat - et vidtstrakt landskab, hvor du vil føle, at det bare er dig og de vilde dyr, der strejfer rundt i den tågede højlandsluft. Tag en dyb indånding, og lad dig føre tilbage i tiden. Gamle legender skaber en mytisk stemning. Slå lyden til for at høre oprindelig gælisk inspireret musik. Alt er gammelt, men alligevel nyt! IKONISK SKOTSK DYRELIV - ET BREDT UDVALG AF BÅDE VELKENDTE OG UNIKKE ARTER I dette reservat finder du en liste over 17 dyr med forskellige klassifikationer - nogle er opdaterede klassikere, andre er utroligt hurtige, og nogle af dem skal du nok lige kigge på en ekstra gang for at være sikker på, at du så rigtigt. De her dyr vil sætte dine jagtfærdigheder på prøve, så hvis du har en jagthund, vil den være uvurderlig som ledsager.