The Wolf Among Us
Ulven iblandt os, der er baseret på de prisvindende Fables-tegneserier af Bill Willingham, er en mørk, ofte brutalt voldelig og moden fortælling om figurer og væsener fra eventyr og legender. Spillet er en række af fem afsnit fra skaberne af Årets Spil i 2012, The Walking Dead, hvor spilleren oplever, hvordan det er at være Bigby Wolf (DEN store, stygge ulv), sherif i Fabletown.