Mediterranea Inferno
Hvad er bedre end et sensuelt sommerretreat i Syditalien? Tag med Claudio, Andrea og Mida på deres rejse, mens de forsøger at komme sig over det kollektive traume fra pandemien i 2020. Tre unge mænd i begyndelsen af 20'erne mødes igen efter to års tvungen isolation i håb om at genskabe deres venskab; et enestående bånd, der gjorde trioen til noget helt særligt! En mytologisk kraft, der overgår alt andet! Eller det tror de i hvert fald... Mens du vælger dagens aktiviteter, vil du opdage deres mørkeste frygt, deres besættelser og, efterhånden som virkeligheden af deres fejlslagne forventninger bliver tydelig, også deres tørst efter hævn og gengældelse. En afslappet eftermiddag ved poolen, en festlig aften i klubben eller endda et uhyggeligt besøg på den lokale kirkegård: Du bestemmer selv, hvordan sommerferien skal tilbringes, men uanset hvor du går hen, vil noget eller nogen vente på dig og tilbyde dig en ekstra, forbudt tur gennem samvittighedens mystiske indre rum. Spis af Miraklernes Frugt, og kæmp for din endeløse sommer!