The Walking Dead: Den sidste sæson
Clementine, der nu er en hårdfør og dygtig overlever, har nået det sidste kapitel i sin historie. Hun har endelig fundet et hjem i en afsides skole efter at have kæmpet mod både de levende og de døde på vejene. Men det kræver ofre at forsvare det. Clem skal opbygge et nyt liv og lære at være en leder, mens hun passer på den forældreløse AJ, som er det tætteste på en familie, hun har. I denne gribende og følelsesladede sidste sæson skal du definere dine forhold, kæmpe mod de udøde og afgøre afslutningen på Clementines historie.