The Technomancer
The Technomancer tager dig til Mars, hvor du lever som troldmandskriger. Du er i stand til at udnytte destruktive elektriske kræfter forstærket af kybernetiske implantater. Frygtet og respekteret af alle står du overfor at gennemgå din optagelsesceremoni til at blive en fuldgyldig Technomancer. Dette action-RPG tilbyder fire forskellige typer af kampfærdigheder med fokus på tre forskellige kampstile samt de stærke elektriske kræfter. Selvfølgelig er råstyrke ikke egnet til enhver situation. Dynamiske samtaler spiller en stor rolle i din questing, og dine beslutninger vil dramatisk ændre historien og verden. Du kan også lave udstyr, våben og rustninger til dig selv og de ledsagere, du måske rekrutterer undervejs. Tag på eventyr gennem glemte paradiser, fortabte byer under is og dystopiske barakbyer, der breder sig under Mars' støvede favntag. Vil du overleve længe nok til at afsløre sandheden bag The Technomancer?