The Shadow Warrior Trilogy
Shadow Warrior Trilogy indeholder alle tre spil i den lynhurtige skydespilserie: - Shadow Warrior - Shadow Warrior 2 - Shadow Warrior 3: Definitive Edition Shadow Warrior er en dristig reimagining af den klassiske 3D Realms 'shooter fra uafhængig udvikler Flying Wild Hog med den legendariske og hurtige kriger Lo Wang. Shadow Warrior 2 er den fantastiske udvikling af Flying Wild Hogs offbeat første person shooter efter de yderligere misadventures af tidligere corporate shogun Lo Wang. Nu er den overlevende lejesoldat på kanten af ​​en ødelagt verden overlevende, den formidable kriger må igen bruge en ødelæggende kombination af våben, blade, magi og hvide til at slå ned de dæmoniske legioner, der overvælder verden. Kæmp sammen med allierede online i fire-spiller co-op eller gå det alene i spektakulære procedurelt genererede landskaber for at fuldføre dristige missioner og indsamle kraftfulde nye våben, rustning og arcane relikvier af legenden. Shadow Warrior 3: Definitive Edition er det første spil i den usædvanlige førstepersonskydespil-serie, der tager det op til næste niveau med en gnidningsfri blanding af hurtige pistolspil, knivskarpe nærkampe og et spektakulært, frit-løbende bevægelsessystem. Drag ud på en tilsyneladende umulig mission, hvor du skal forsøge at fange en ældgammel drage, som Lo Wang uforvarende hjalp med at løslade fra dennes evighedsfængsel. Men tag dig i agt – din vej går gennem et splittet land fyldt med dæmoner, så husk at pakke både sværd og skydevåben!