The Jackbox Naughty and Nice Bundle
Uanset om I er søde eller frække, så er spilpakken Jackbox Naughty and Nice klar til at redde jeres spilaften. Er I søde? The Jackbox Survey Scramble er en hylende morsom quiz, som er baseret på spørgeundersøgelser og passer til hele familien. The Jackbox Survey Scramble bruger svar fra virkelige mennesker over hele verden og ændrer sig hele tiden baseret på svar fra spillerne, heriblandt dig! Forskellige spiltyper giver forskellige måder at spille på og mulighed for både individuelle og holdbaserede dyster. Spillet passer bedst til alderen 13 år og op. Skift til familievenlig tilstand for at appellere til en endnu bredere aldersgruppe. Er I frække? The Jackbox Naughty Pack er en trekant af sjov for alderen 17 år og opefter. Denne pakke indeholder: Det sociale deduktionsspil Fakin’ It All Night Long: I Fakin’ It All Night Long får alle en hemmelig opgave, undtagen bedrageren, som forsøger at passe ind. Find ud af, hvem af dine venner der er bedst til at lyve! Vælg mellem at spille i samme lokale eller hjemme ved jer selv i spillets indstillinger. Det pirrende tegnespil for håbløse tegnere, Dirty Drawful. I Dirty Drawful får spillerne helt vilde opgaver, som de skal gøre deres bedste for at tegne. Herefter skal man efter tur prøve at gætte, hvad den rigtige opgave var. Det useriøse og sexede fremlæggelsesspil, Let Me Finish. I Let Me Finish skal spillerne svare på spørgsmål såsom: "Hvor er postkassens mås?" eller "Hvordan bliver denne avocado brunstig?". Vælg mellem hurtig tilstand og debattilstand for at tilpasse spiloplevelsen. Spil på din telefon eller tablet - der er ikke behov for en særlig controller. The Jackbox Naughty and Nice Bundle kan have alt mellem 2 og 10 spillere og op til 10.000 tilskuere, som kan påvirke spillets udfald. The Jackbox Naughty and Nice Bundle har noget for både englen og djævelen på din skulder. Hvem af dem vil du lytte til først?