Team17 Digital Ltd.Strategi
Denne pakke til en fantastisk pris indeholder det prisbelønnede The Escapists, samt The Escapists The Walking Dead, vores hyldest til det verdensomspændende fænomen, The Walking Dead. Begge hitspil er inkluderet til en utroligt lav pris. The Escapists er et prisbelønnet fængselsflugt-simulationsspil, der giver spillere muligheden for at få lidt munter indsigt i det daglige fængselsliv. Ved en fusionering mellem det prisbelønnede indie-superhitspil The Escapists og det verdensomspændende fænomen The Walking Dead, skabtes The Escapists: The Walking Dead. I dette unikke spil, fuldstændig genskabt i den charmerende 8-pixel-stil, som du kender fra The Escapists, spiller du Rick Grimes, som han bekæmper horder af zombier, som er sluppet fri i verden.