Tror du på julemagi? For du får brug for det for at hjælpe julemanden med at redde julen! Når juleånden er ved at slippe op, går det ikke så godt på Nordpolen. Julemandens kane vil ikke flyve, gaverne er ikke klar, og det kan være at nogle børn ikke kommer på julemandens liste. Løb, sving og hop gennem magiske udfordringer for at blive en "officiel spejdernisse". Vælg dit mest muntre sæt tøj, og spred juleglæde, mens du udforsker rum, undviger forhindringer og spreder lys i hvert et hjørne af hjemmet. I denne juletid skal du love at sprede julestemning og hjælpe julemanden med at bringe glæde til børn over hele verden! Er du klar til at blive en julehelt?