Tenth Metal Chroma Pack
Overgå både venner og fjender med dette Tenth Metal Chroma-sæt, som virkelig tager din garderobe til næste niveau! Uanset om du har valgt at være helt eller skurk, kan du skabe dig et omdømme og blive det store samtaleemne blandt borgerne i Metropolis og Gotham City! DC Universe Online (grundspillet) er inkluderet i Tenth Metal Chroma Pack.