Starter Pack by LexCorp
Få DCUO Starter Pack, der er fyldt med genstande, som kan sparke gang i dine eventyr! Indeholder en LexCorp Automatic Sidekick, XP Boosters, et Initiate’s Starter Kit med udstyr, Soder Colas, Stabilizers og meget mere! Bliv den helt eller skurk, du altid har drømt om at være! Besøg Redeem/Claim-vinduet via spillets markedsplads for at modtage dine genstande.