DC Universe Online Starter Pack
DC Universe Online-startpakken indeholder alle de genstande, du skal bruge for at komme godt i gang med dine spileventyr i det ikoniske DC-univers! Uanset om du vandrer rundt i Gotham City's mørke gader eller undersøger mysterierne i det futuristiske Metropolis, så kan du bevare roen med denne heltemodige pakke ved din side! Startpakken indeholder XP-boostere, et Initiate-startsæt fyldt med udstyr, soder colaer, stabilisatorer, din egen LexCorp-følgesvend og meget mere! Gå til Indløs/Hent-vinduet i spillet under markedspladsen for at få fat på dine genstande.