TENGAI
Tempeljomfruen, munken og ninjaen går på vingerne i dette andet spil, der er et skydespil i japansk stil med usædvanlig æstetik! Tengai er et skydespil med vandret rulning, der første gang dukkede op i spillehallerne i 1996. Tengai bygger på Psikyos populære debutskydespil Samurai Ace ved at udbygge den usædvanlige verden i japansk stil og mainstream mekaniske skyderelementer. Spillet er blevet finpudset med forskellige scener, dynamiske karakteranimationer og dramatiske effekter i massevis for at appellere til alle! De spændende Psikyo Bullets er selvfølgelig også med i spillet! Vælg dit foretrukne sværhedsniveau, liv, fortsættelser, kontroltaster m.m., så spillet passer lige til dig. Glem ikke den nye onlinescoringsliste! Har du det, der skal til for at blive den bedste Tengai i verden? Karakterer: Fem krigere fra stater i krig mødes, ført an af en blå sten. Deres mål er at knuse deres fjenders ondsindede planer! Den voldsomme jomfru "Koyori" Den blonde ninjapige "Junis" Turbomunken "Tengai" Den hævngerrige sabel "Sho" Robotsamuraien "Katana" Flyvende karakterer: "P"-elementer forsyner din enhed med energi og føjer droner til enheden. "B"-elementer giver dig bomber til at ødelægge områder og rydde dem for fjender eller hjælper med en flugt i en nødsituation. Alle karakterer har en unik drone, der aktiveres ved at lade op! Vær ikke bange! Målboksen findes kun på overkroppen. ARCADE-tilstand: Syv sværhedsniveauer der passer til alle spillerniveauer - herunder begyndere! Spillere, der er på udkig efter større udfordringer end arkadeversionen, skulle prøve tilstandene VANSKELIG og MEGET VANSKELIG! Der findes lokale scoringslister for alle fly i alle sværhedstilstande. Indstillinger: To ekstra skærmfiltre, som du kan nyde. Antal liv kan indstilles til 1-9, og fortsættelser kan indstilles fra 0 til uendelig. Konfigurér dine foretrukne taster til skud, automatiske skud eller bomber. SCORE ATTACK: Den nye tilstand har et fast sværhedsniveau og antal liv. Kun for seriøse udfordrere! Indsend din højeste score, og konkurrér med spillere rundt om i verden! Onlinescoringslisten kan vises fra indstillingsmenuen.