TEKKEN 7 - SP3 Bonus Character Customization Items
Sæsonpas 3-bonus: Figurtilpasningselementer – Figurtilpasningssæt (omfatter briller, tilbehør, frisurer, ansigtsbehåring, effekter og auraer) – Figurtilpasningselementsæt (omfatter paneler, helbredsmålere og plader) *Nogle figurtilpasningselementer kan ikke bruges af visse figurer.