TEKKEN 7
Kærlighed, hævn, stolthed. Alle har en grund til at kæmpe. Værdier er det, der definerer os og gør os til mennesker, uanset vores styrker og svagheder. Der findes ingen forkerte motiver, kun den sti, vi vælger at tage. Oplev den episke afslutning på Mishima-klanen, og afdæk årsagerne til hvert skridt af deres uophørlige kamp. TEKKEN 7 grafik drives af Unreal Engine 4 og indeholder enestående filmiske kampe, hvor historien er kernen, og intense dueller, som kan fornøje både venner og rivaler via den innovativ kampmekanik.