SEGA of America, Inc.Familie og børn
Oplev to af de bedste spil fra SEGA – Uafbrudt hurtig spas for alle aldre og alle typer. Super Monkey Ball: Banana Blitz HD – Oplev magien i en af de mest populære titler i serien, nu nybearbejdet i HD! Tag tilbage til Super Monkey Balls fantastiske verden, og snup dine bananer tilbage fra rumvæsen-piratkongen, Captain Crabuchin. Der er over 100 farverige baner, hvor du også kan udfordre venner og familie i festspil med plads til op til 10 personer! Føler du dig som den hurtigste, mest adrætte abe i nabolaget? Team Sonic Racing – De bedste elementer fra arkade og hurtigt konkurrencepræget racerløb. Du kan spille mod venner i intense multiplayerdyster, opleve verdenerne sammen og arbejde sammen som et hold ved at dele power-ups og fartforøgelser. Tag kontrollen med din kørestil – du kan vælge mellem 3 forskellige figurtyper og låse op for potente køretøjsmodificeringer, der passer til din kørestil.