Tad the Lost Explorer
TAG MED TAD I JAGTEN PÅ DEN SMARAGDGRØNNE TAVLE! Den forsvundne opdagelsesrejsende, Tad, er endnu engang på et helt nyt eventyr! En mystisk forbandelse vil føre dig gennem byerne Veracruz, Chicago, Paris og Cairo på en episk rejse for at finde smaragdtavlen og redde dine venner. Mor dig sammen med Tad og hans ledsagere i dette 3D-actionvideospil, hvor du skal møde indviklede gåder, overleve vanvittige modgang og hjælpe dine venner. TRÆD IND I TADS VERDEN! Gør dig klar til at besøge et væld af seje steder, hvor du skal hoppe fra enorme platforme, klatre op ad bygninger, rekonstruere en del af fortiden, svømme omgivet af piratfisk og... Du kan endda støde på en modstander, der er klar til at forpurre dine planer! SØG EFTER FORSVUNDNE RELIKVIER OG SAML PENSLER! Find steder fulde af eventyr og gåder for at opdage utrolige skatte og samle alle børster i hvert niveau. HAV DET SJOVT MED DE SJOVE TAD-TEGNESERIER! Følg Tad Stones, Sara Lavrof, Jeff og Belzoni's eventyr gennem de sjove tegneserier, som du finder gennem spillet.