SYNDUALITY Echo of Ada - 700 SYN COINS S2
Indeholder 700 SYN COINS. Brug SYN COINS i bytte for forskellige kostumer og genstande fra SYNDUALITY Echo of Ada's butik i spillet. *Begrænset til ét køb pr. konto.