SWORN - Spectre Cosmetic Pack
Styr skyggerne med Specter Pack's fire våben-skins – Infernal Sphere, Harvester Scythe, Sacrificial Blade og Bone Claws – som alle oser af mørk trussel. Magus Outfit klæder dig i mystik som en mesterlig troldmand. Pakken indeholder: Specter-kosmetik Magus-udstyr – Dragt til en magus, en af de magtfulde troldmænd, der arbejdede sammen med Arthur for at afsløre mysterierne om Gralen. Armillary Sphere-kosmetik Infernal Sphere – Den forseglede dæmoniske kraft i denne artefakt kan knap nok holdes i skak. Scythe-kosmetik Harvester Scythe – Dette våben pulserer af kraft – de dødes kraft. Arcane Blade-kosmetik Sacrificial Blade – Tidligere var disse ornamenter beregnet til at afværge det onde, men nu søger de at invitere det ind. Claws-kosmetik Bone Claws – Kløer fremstillet af knogler fra et gammelt rovdyr.