SWORN - Cosmetic Pack Bundle
Tag kampen op mod Arthur med stil med den ultimative samling af kosmetiske opgraderinger til SWORN. Dette bundt indeholder en unik våbenskind til hver af de 4 karakterers 4 våben og et signatur-outfit, der er skræddersyet til hver helt. Denne pakke indeholder: SWORN – Deluxe kosmetisk pakke (Vigilante) SWORN – Deluxe kosmetisk pakke (Rook) SWORN – Deluxe kosmetisk pakke (Monk) SWORN – Deluxe kosmetisk pakke (Specter)