Sword & Sorcery Bundle
Fem fantasieventyr i et episk samling fra Digerati! Denne samling indeholder Fall of Light: Darkest Edition, Odallus: The Dark Call, Omensight: Definitive Edition, Slain: Back From Hell, og Unexplored: Unlocked Edition. Fall of Light: Darkest Edition: En historiedrevet action-RPG, der foregår i en verden, der fortæres af mørket. En gammel kriger og hans selvlysende datter begiver sig ud på en farlig rejse for at nå frem til det sidste sted på Jorden, der stadig er berørt af sollys. Odallus: The Dark Call: Et udforsknings-/actionspil og kærlig hyldest til 8-bit genreklassikere. Du spiller som Haggis - en kamptræt kriger, der endnu en gang må bære sit sværd for at redde sin søn fra mørket. Omensight: Definitive Edition: I dette action mordmysterium er du Harbinger, en mytisk kriger, der skal genopleve og gentage det dødsdømte rige Urralias sidste dag for at løse et mord og redde verden. Slain: Back From Hell: Et heavy metal inspireret arkade kampspil med fantastisk pixel-kunstgrafik, der udfordrer det gammeldags gameplay og gore i massevis. Plus det fedeste metal soundtrack, du nogensinde har hørt! Unexplored: Unlocked Edition: Dyk ned i Dungeon of Doom, stjæl Yendors amulet og gør den levende. En tilgængelig, men alligevel udfordrende action-RPG, gør Unexplored til rogueliten, der føles slyngelagtig.